Connect with us
Data: 20/02/2025
.

Actualitate

Clienții BRAI CATA SRL pot opta GRATUIT pentru factura electronică trimisă prin e-mail

Publicat

pe

Vă informăm că începând cu 30 decembrie 2020 este disponibil serviciul Annuntia, pentru primirea automată a facturii lunare pentru serviciile BRAI CATA SRL, prin intermediul poștei electronice.

Abonații care doresc să beneficieze de primirea facturii lunare curente pentru serviciile BRAI CATA SRL pe adresa de e-mail, au la îndemână serviciul Annuntia, efectuând următorii pași:
1. Înregistrare cont online la https://www.braicata.ro/plata-factura-online/ sau https://aqmeter.com/app/register?ca=gToZdcKjW

2. Autentificare în contul online, apoi accesare pagină Contract

3. Pentru primirea facturii în format electronic, se bifează opțiunea „Factura electronică” specificând adresele de email la care se dorește trimiterea facturii electronice.

ATENȚIE!

Advertisement

Pentru primirea facturii electronice la adresele de email interne, solicitați administratorului de server de email al societății dv. să permită mesajele trimise de la domeniul *.amazonses.com 

Acest domeniu de internet este utilizat de platforma Aqmeter pentru trimiterea mesajelor de mail. În cazul neimplementării acestei instrucțiuni, este posibil să nu primiți facturile electronice la adresele interne de email.

IMPORTANT!

  • Din momentul în care un client s-a înscris la factura electronică, nu va mai primi factura curentă BRAI CATA SRL pe suport de hârtie. Revenirea la primirea facturii în format tipărit, pe suport de hârtie, se poate face oricând, fără costuri suplimentare, prin trimiterea unui mesaj de email la adresa comercial@braicata.ro ;

  • Recomandăm verificarea periodică a e-mail-ului pentru a urmări primirea facturii curente si a notificărilor transmise de BRAI CATA SRL;

  • Factura este transmisă și poate fi vizualizată în format PDF;

  • Factura se consideră primită în momentul în care BRAI CATA SRL

  •  vă transmite e-mail-ul în care este atașat un exemplar al acesteia;

  • Obligativitatea de plată a facturii curente BRAI CATA SRL este independentă de vizualizarea sau nu a facturii și/sau e-mail-ului.

NOTĂ:

Prin serviciul de notificări Annuntia, integrat în portalul online pentru abonați, puteți beneficia și de notificări prin Email, SMS și mesaje push în aplicația mobilă privind: 

Advertisement
  • Confirmare de plată a facturilor;

  • Depășirea scadenței facturilor;

  • Informări privind furnizarea serviciilor de salubritate în zona dumneavoastră.

Pentru a primi notificări push în aplicație, trebuie să aveți instalată aplicația mobilă Aqmeter, respectiv versiunea 4.3.0 pentru Android și 4.2.5 pentru iOS și să permiteți aplicației primirea notificărilor push.

Principalele beneficii ale primirii prin e-mail a facturii BRAI CATA SRL pentru servicii de salubritate:

  • Reducerea duratei de transmitere – recepție a facturii – scăderea la minim a timpului de distribuție fizică a facturii;

  • Rapiditate în luarea deciziei de efectuare a plății: odată ce factura v-a fost comunicată aveți posibilitatea efectuării plății în acel moment sau conform termenului de plată agreat prin contract;

  • Acces în timp real la informații – posibilitatea vizualizării facturii imediat ce aceasta a fost emisă;

  • Arhivarea electronică a facturilor cu impact minim asupra mediului înconjurător;

  • Gratuitatea serviciului – BRAI CATA SRL nu percepe niciun cost suplimentar la factură pentru acest serviciu.

  • Respect pentru mediu – Reducerea consumului de hârtie și salvarea de la tăiere a 2 copaci anual, funcție de vechimea utilizării facturii pe e-mail

ATENȚIE!

BRAI CATA SRL nu poate fi trasă la răspundere de utilizarea defectuoasă a serviciului de factură electronică, în sensul în care abonatul furnizează unei alte persoane informațiile primite. Este de datoria abonatului să se protejeze și să nu comunice unei terțe persoane, pentru niciun motiv, informațiile pe care le primește.

 

Advertisement

Vă mulțumim!

BRAI CATA SRL

www.braicata.ro

office@braicata.ro

Din respect pentru resurse !

Advertisement
Advertisement

Actualitate

Curtea de Apel Alba Iulia, creștere record a volumului de dosare în 2024

Publicat

pe

Redactat de

Curtea de Apel Alba Iulia a prezentat joi, 20 februarie 2025, bilanțul activității din anul precedent, evidențiind o creștere considerabilă a volumului de dosare aflate pe rolul instanțelor din circumscripția sa.

La Adunarea generală a judecătorilor au participat și reprezentanți ai Consiliului Superior al Magistraturii (CSM), alături de invitați din instituțiile colaboratoare.

Creștere cu peste 22% a volumului de activitate

În 2024, numărul total al cauzelor aflate pe rol la instanțele din circumscripția Curții de Apel Alba Iulia a fost de 217.434 dosare, înregistrând o creștere de 22,18% față de anul anterior. Dintre acestea, 152.096 au fost cauze nou intrate, cu aproape 19% mai multe decât în 2023.

Pe rolul Curții de Apel Alba Iulia s-au aflat 12.893 dosare în 2024, dintre care 8.807 au fost cauze nou intrate.

Tribunalul Hunedoara, cea mai mare creștere

Tribunalele din circumscripția Curții de Apel Alba Iulia au înregistrat, în ansamblu, o creștere a volumului de activitate cu 20,29%, totalizând 45.430 dosare. Cele mai mari creșteri s-au înregistrat la:

  • Tribunalul Hunedoara: 19.956 dosare (+47,88% față de 2023)
  • Tribunalul Sibiu: 11.287 dosare (+6,89%)
  • Tribunalul Alba: 14.187 dosare (+3,47%)

Judecătoriile, creștere de peste 24%

La nivelul celor 16 judecătorii din circumscripție, numărul cauzelor aflate pe rol a crescut cu 24,05%, ajungând la 159.111 dosare în 2024.

Cea mai mare creștere s-a înregistrat la Judecătoria Hunedoara, unde volumul de activitate a fost cu 41,15% mai mare decât în 2023.

Advertisement

Evoluția dosarelor pe materii

În funcție de specializare, s-au remarcat creșteri semnificative la:

  • Litigii de muncă: +37,31%
  • Asigurări sociale: +45,38%
  • Drept civil: +27,52%
  • Drept penal: +9,45%

Pe de altă parte, numărul litigiilor comerciale a scăzut cu 12,50%, iar cel al cauzelor de contencios administrativ și fiscal cu 3,81%.

Tendințe la nivelul secțiilor Curții de Apel Alba Iulia

Datele statistice indică o creștere a activității la Secția I Civilă și Secția de Contencios Administrativ și Fiscal, în timp ce Secția a II-a Civilă a înregistrat o ușoară scădere.

Situația volumului de dosare pe secții:

  • Secția Penală: 2.429 dosare (-0,74% față de 2023)
  • Secția I Civilă: 7.780 dosare (+11,34%)
  • Secția a II-a Civilă: 774 dosare (-7,53%)
  • Secția de Contencios Administrativ și Fiscal: 1.910 dosare (+15,34%)

Raportul anual al Curții de Apel Alba Iulia reflectă o creștere constantă a volumului de activitate, cu un număr tot mai mare de dosare pe rol. Creșterile semnificative la litigiile de muncă și asigurările sociale sugerează o accentuare a problemelor economico-sociale care ajung în instanțe. În același timp, scăderea litigiilor comerciale ar putea indica o stabilizare a mediului de afaceri.

FOTO: Curtea de Apel Alba Iulia

Advertisement
Citeste mai mult ...

Actualitate

Ajutorul de deces, majorat. Câți bani se dau în plus

Publicat

pe

Redactat de

Cuantumul ajutorului de deces s-a majorat, începând cu 13 februarie 2025, data intrării în vigoare a Legii nr. 10/2025 privind bugetul asigurarilor sociale de stat pentru anul 2025.

Valoarea ajutorului este de 8.620 de lei (în cazul decesului pensionarului sau asiguratului) și de 4.310 lei (în cazul decesului unui membru de familie neasigurat).

“Pentru perioada 1 ianuarie – 12 februarie 2025, se vor avea în vedere cuantumurile ajutorului de deces, aprobate prin Legea nr. 422/2023, respectiv: 7.567 lei(în cazul decesului pensionarului sau asiguratului), 3.784 lei(în cazul decesului unui membru de familie neasigurat)”, au precizat reprezentanții Casei Naționale de Pensii Publice.

Ajutorul de deces se acordă unei singure persoane, fie că este vorba despre unul dintre soți, copii, părinți sau oricărei persoane care dovedeşte cu acte că a suportat cheltuielile ocazionate de deces.

Citeste mai mult ...

Actualitate

Ajutoare de urgență pentru familii și persoane singure din mai multe județe, printre care și Hunedoara

Publicat

pe

Redactat de

Guvernul a aprobat, astăzi, acordarea de ajutoare de urgenţă de peste 1,7 milioane lei pentru sprijinirea unor familii şi persoane singure din mai multe județe, printre care și Hunedoara.

Potrivit unui comunicat transmis de Ministerul Muncii, Familiei, Tineretului și Solidarității Sociale, banii vor ajunge la 431 familii şi persoane singure, care fie se află în situaţii de necesitate cauzate de incendii, fenomene meteorologice severe, fie au probleme grave de sănătate sau se află în situaţii care pot conduce la creşterea riscului de excluziune socială.

„În urma centralizării situaţiilor extreme cu care se confruntă familii sau cetăţeni din toată ţara, am alocat fonduri pentru a le veni în ajutor celor mai greu încercaţi dintre noi. Plata ajutoarelor de urgenţă va fi asigurată din bugetul alocat Ministerului Muncii, Familiei, Tineretului şi Solidarităţii Sociale”, a declarat ministrul Simona Bucura-Oprescu.

Astfel, suma de 409.700 lei a fost alocată pentru 75 familii şi persoane singure aflate în situaţii de necesitate cauzate de incendii, din judeţele: Bacău, Bihor, Brăila, Buzău, Cluj, Dâmboviţa, Dolj, Giurgiu, Gorj, Hunedoara, Ialomiţa, Iaşi, Mureş, Neamţ, Suceava, Teleorman, Tulcea, Vaslui, Vâlcea şi Vrancea, iar 185.500 lei pentru 51 familii şi persoane singure care se află în situaţii de necesitate cauzate de fenomene meteorologice severe produse în acest an, din judeţele Constanţa şi Vaslui. De asemenea, 1.118.900 lei a fost alocată pentru 305 familii şi persoane singure care se confruntă cu situaţii deosebite determinate de starea de sănătate ori alte cauze care pot conduce la apariţia sau sporirea riscului de excluziune socială, din judeţele: Argeş, Bacău, Bihor, Bistriţa-Năsăud, Botoşani, Braşov, Brăila, Buzău, Caraş-Severin, Călăraşi, Covasna, Dâmboviţa, Dolj, Galaţi, Giurgiu, Gorj, Harghita, Hunedoara, Ialomiţa, Iaşi, Ilfov, Mehedinţi, Neamţ, Olt, Sălaj, Sibiu, Suceava, Teleorman, Timiş, Vaslui, Vâlcea, Vrancea şi municipiul Bucureşti.

Citeste mai mult ...

URMĂREȘTE ServusHD TV

Ultima ora

PROGNOZA METEO

CURS VALUTAR

PUBLICITATE

Cumpara si citeste PDF

ABONAMENT ONLINE

MICA / MARE PUBLICITATE

LOCURI DE MUNCA

ANUNTURI MICA PUBLICITATE

publica anunt servuspress

Agentie Imobiliara Deva

Actualitate