Actualitate
Clienții BRAI CATA SRL pot opta GRATUIT pentru factura electronică trimisă prin e-mail
Vă informăm că începând cu 30 decembrie 2020 este disponibil serviciul Annuntia, pentru primirea automată a facturii lunare pentru serviciile BRAI CATA SRL, prin intermediul poștei electronice.
Abonații care doresc să beneficieze de primirea facturii lunare curente pentru serviciile BRAI CATA SRL pe adresa de e-mail, au la îndemână serviciul Annuntia, efectuând următorii pași:
1. Înregistrare cont online la https://www.braicata.ro/plata-factura-online/ sau https://aqmeter.com/app/register?ca=gToZdcKjW
2. Autentificare în contul online, apoi accesare pagină Contract
3. Pentru primirea facturii în format electronic, se bifează opțiunea „Factura electronică” specificând adresele de email la care se dorește trimiterea facturii electronice.
ATENȚIE!
Pentru primirea facturii electronice la adresele de email interne, solicitați administratorului de server de email al societății dv. să permită mesajele trimise de la domeniul *.amazonses.com
Acest domeniu de internet este utilizat de platforma Aqmeter pentru trimiterea mesajelor de mail. În cazul neimplementării acestei instrucțiuni, este posibil să nu primiți facturile electronice la adresele interne de email.
IMPORTANT!
Din momentul în care un client s-a înscris la factura electronică, nu va mai primi factura curentă BRAI CATA SRL pe suport de hârtie. Revenirea la primirea facturii în format tipărit, pe suport de hârtie, se poate face oricând, fără costuri suplimentare, prin trimiterea unui mesaj de email la adresa comercial@braicata.ro ;
Recomandăm verificarea periodică a e-mail-ului pentru a urmări primirea facturii curente si a notificărilor transmise de BRAI CATA SRL;
Factura este transmisă și poate fi vizualizată în format PDF;
Factura se consideră primită în momentul în care BRAI CATA SRL
vă transmite e-mail-ul în care este atașat un exemplar al acesteia;
Obligativitatea de plată a facturii curente BRAI CATA SRL este independentă de vizualizarea sau nu a facturii și/sau e-mail-ului.
NOTĂ:
Prin serviciul de notificări Annuntia, integrat în portalul online pentru abonați, puteți beneficia și de notificări prin Email, SMS și mesaje push în aplicația mobilă privind:
Confirmare de plată a facturilor;
Depășirea scadenței facturilor;
Informări privind furnizarea serviciilor de salubritate în zona dumneavoastră.
Pentru a primi notificări push în aplicație, trebuie să aveți instalată aplicația mobilă Aqmeter, respectiv versiunea 4.3.0 pentru Android și 4.2.5 pentru iOS și să permiteți aplicației primirea notificărilor push.
Principalele beneficii ale primirii prin e-mail a facturii BRAI CATA SRL pentru servicii de salubritate:
Reducerea duratei de transmitere – recepție a facturii – scăderea la minim a timpului de distribuție fizică a facturii;
Rapiditate în luarea deciziei de efectuare a plății: odată ce factura v-a fost comunicată aveți posibilitatea efectuării plății în acel moment sau conform termenului de plată agreat prin contract;
Acces în timp real la informații – posibilitatea vizualizării facturii imediat ce aceasta a fost emisă;
Arhivarea electronică a facturilor cu impact minim asupra mediului înconjurător;
Gratuitatea serviciului – BRAI CATA SRL nu percepe niciun cost suplimentar la factură pentru acest serviciu.
Respect pentru mediu – Reducerea consumului de hârtie și salvarea de la tăiere a 2 copaci anual, funcție de vechimea utilizării facturii pe e-mail
ATENȚIE!
BRAI CATA SRL nu poate fi trasă la răspundere de utilizarea defectuoasă a serviciului de factură electronică, în sensul în care abonatul furnizează unei alte persoane informațiile primite. Este de datoria abonatului să se protejeze și să nu comunice unei terțe persoane, pentru niciun motiv, informațiile pe care le primește.
Vă mulțumim!
BRAI CATA SRL
Din respect pentru resurse !
Actualitate
Curtea de Apel Alba Iulia, creștere record a volumului de dosare în 2024

Curtea de Apel Alba Iulia a prezentat joi, 20 februarie 2025, bilanțul activității din anul precedent, evidențiind o creștere considerabilă a volumului de dosare aflate pe rolul instanțelor din circumscripția sa.
La Adunarea generală a judecătorilor au participat și reprezentanți ai Consiliului Superior al Magistraturii (CSM), alături de invitați din instituțiile colaboratoare.
Creștere cu peste 22% a volumului de activitate
În 2024, numărul total al cauzelor aflate pe rol la instanțele din circumscripția Curții de Apel Alba Iulia a fost de 217.434 dosare, înregistrând o creștere de 22,18% față de anul anterior. Dintre acestea, 152.096 au fost cauze nou intrate, cu aproape 19% mai multe decât în 2023.
Pe rolul Curții de Apel Alba Iulia s-au aflat 12.893 dosare în 2024, dintre care 8.807 au fost cauze nou intrate.
Tribunalul Hunedoara, cea mai mare creștere
Tribunalele din circumscripția Curții de Apel Alba Iulia au înregistrat, în ansamblu, o creștere a volumului de activitate cu 20,29%, totalizând 45.430 dosare. Cele mai mari creșteri s-au înregistrat la:
- Tribunalul Hunedoara: 19.956 dosare (+47,88% față de 2023)
- Tribunalul Sibiu: 11.287 dosare (+6,89%)
- Tribunalul Alba: 14.187 dosare (+3,47%)
Judecătoriile, creștere de peste 24%
La nivelul celor 16 judecătorii din circumscripție, numărul cauzelor aflate pe rol a crescut cu 24,05%, ajungând la 159.111 dosare în 2024.
Cea mai mare creștere s-a înregistrat la Judecătoria Hunedoara, unde volumul de activitate a fost cu 41,15% mai mare decât în 2023.
Evoluția dosarelor pe materii
În funcție de specializare, s-au remarcat creșteri semnificative la:
- Litigii de muncă: +37,31%
- Asigurări sociale: +45,38%
- Drept civil: +27,52%
- Drept penal: +9,45%
Pe de altă parte, numărul litigiilor comerciale a scăzut cu 12,50%, iar cel al cauzelor de contencios administrativ și fiscal cu 3,81%.
Tendințe la nivelul secțiilor Curții de Apel Alba Iulia
Datele statistice indică o creștere a activității la Secția I Civilă și Secția de Contencios Administrativ și Fiscal, în timp ce Secția a II-a Civilă a înregistrat o ușoară scădere.
Situația volumului de dosare pe secții:
- Secția Penală: 2.429 dosare (-0,74% față de 2023)
- Secția I Civilă: 7.780 dosare (+11,34%)
- Secția a II-a Civilă: 774 dosare (-7,53%)
- Secția de Contencios Administrativ și Fiscal: 1.910 dosare (+15,34%)
Raportul anual al Curții de Apel Alba Iulia reflectă o creștere constantă a volumului de activitate, cu un număr tot mai mare de dosare pe rol. Creșterile semnificative la litigiile de muncă și asigurările sociale sugerează o accentuare a problemelor economico-sociale care ajung în instanțe. În același timp, scăderea litigiilor comerciale ar putea indica o stabilizare a mediului de afaceri.
Actualitate
Ajutorul de deces, majorat. Câți bani se dau în plus

Cuantumul ajutorului de deces s-a majorat, începând cu 13 februarie 2025, data intrării în vigoare a Legii nr. 10/2025 privind bugetul asigurarilor sociale de stat pentru anul 2025.
Valoarea ajutorului este de 8.620 de lei (în cazul decesului pensionarului sau asiguratului) și de 4.310 lei (în cazul decesului unui membru de familie neasigurat).
“Pentru perioada 1 ianuarie – 12 februarie 2025, se vor avea în vedere cuantumurile ajutorului de deces, aprobate prin Legea nr. 422/2023, respectiv: 7.567 lei(în cazul decesului pensionarului sau asiguratului), 3.784 lei(în cazul decesului unui membru de familie neasigurat)”, au precizat reprezentanții Casei Naționale de Pensii Publice.
Ajutorul de deces se acordă unei singure persoane, fie că este vorba despre unul dintre soți, copii, părinți sau oricărei persoane care dovedeşte cu acte că a suportat cheltuielile ocazionate de deces.
Actualitate
Ajutoare de urgență pentru familii și persoane singure din mai multe județe, printre care și Hunedoara

Guvernul a aprobat, astăzi, acordarea de ajutoare de urgenţă de peste 1,7 milioane lei pentru sprijinirea unor familii şi persoane singure din mai multe județe, printre care și Hunedoara.
Potrivit unui comunicat transmis de Ministerul Muncii, Familiei, Tineretului și Solidarității Sociale, banii vor ajunge la 431 familii şi persoane singure, care fie se află în situaţii de necesitate cauzate de incendii, fenomene meteorologice severe, fie au probleme grave de sănătate sau se află în situaţii care pot conduce la creşterea riscului de excluziune socială.
„În urma centralizării situaţiilor extreme cu care se confruntă familii sau cetăţeni din toată ţara, am alocat fonduri pentru a le veni în ajutor celor mai greu încercaţi dintre noi. Plata ajutoarelor de urgenţă va fi asigurată din bugetul alocat Ministerului Muncii, Familiei, Tineretului şi Solidarităţii Sociale”, a declarat ministrul Simona Bucura-Oprescu.
Astfel, suma de 409.700 lei a fost alocată pentru 75 familii şi persoane singure aflate în situaţii de necesitate cauzate de incendii, din judeţele: Bacău, Bihor, Brăila, Buzău, Cluj, Dâmboviţa, Dolj, Giurgiu, Gorj, Hunedoara, Ialomiţa, Iaşi, Mureş, Neamţ, Suceava, Teleorman, Tulcea, Vaslui, Vâlcea şi Vrancea, iar 185.500 lei pentru 51 familii şi persoane singure care se află în situaţii de necesitate cauzate de fenomene meteorologice severe produse în acest an, din judeţele Constanţa şi Vaslui. De asemenea, 1.118.900 lei a fost alocată pentru 305 familii şi persoane singure care se confruntă cu situaţii deosebite determinate de starea de sănătate ori alte cauze care pot conduce la apariţia sau sporirea riscului de excluziune socială, din judeţele: Argeş, Bacău, Bihor, Bistriţa-Năsăud, Botoşani, Braşov, Brăila, Buzău, Caraş-Severin, Călăraşi, Covasna, Dâmboviţa, Dolj, Galaţi, Giurgiu, Gorj, Harghita, Hunedoara, Ialomiţa, Iaşi, Ilfov, Mehedinţi, Neamţ, Olt, Sălaj, Sibiu, Suceava, Teleorman, Timiş, Vaslui, Vâlcea, Vrancea şi municipiul Bucureşti.
- Actualitatecu 2 zile in urma
Două noi contracte, semnate de Apa Prod SA Deva. Investiții importante în infrastructura de apă, în 13 localități din județ
- Actualitatecu 2 zile in urma
Accident pe o stradă din Petroșani. Două persoane au ajuns la spital, după ce mașina în care se aflau a lovit un copac
- Actualitatecu 2 zile in urma
Trei persoane, printre care un copil, rănite în urma unui accident rutier produs la Săliștioara
- Actualitatecu 2 zile in urma
La Sarmizegetusa se așteaptă o primăvară bogată
- Actualitatecu 23 de ore in urma
FOTO: Autocamion răsturnat pe serpentinele de la Hațeg
- Actualitatecu 2 zile in urma
“Cupa Baloo”, în weekendul care urmează, la Straja. Vedeta stațiunii din Valea Jiului împlinește 25 de ani
- Actualitatecu o zi in urma
O nouă carte scrisă de Romulus Urs și dedicată unui sat de poveste, Lăpugiu de Sus
- Actualitatecu 2 zile in urma
„Bursa Mărțișorului” aduce oportunități de angajare la Deva, pe 7 martie 2025