Connect with us
Data: 23/03/2025
.

Actualitate

Autostrada Deva – Lugoj se „încăpățânează” să nu fie gata

Publicat

pe

Deși toate guvernele care s-au perindat prin fruntea țării de la începerea lucrărilor pe tronsonul de autostradă Deva – Lugoj erau optimiste în ce privește finalizarea acestora, lucrurile nu stau deloc așa.

La ora actuală, pe autostrada Deva – Lugoj se poate circula doar pe porțiunea dintre municipiul din județul vecin și o altă comună din Timiș, Traian Vuia, mai exact în satul Dumbrava.

Neclarități privind recepția

În această lună ar fi trebuit, conform declarațiilor oficiale, să fie dat în folosință și tronsonul de 15 kilometri, dintre Traian Vuia și Margina, ambele comune fiind sistuate tot în județul Timiș. Actualul ministru al Transporturilor, Răzvan Cuc, spunea că recepția lucrărilor se va face în perioada 6 – 10 februarie, după ce era promisă, de fostul Guvern, la mijlocul lui decembrie 2016, operațiune amânată, după cu se susține oficial, de către probleme birocratice. Pe 6 februarie 2017, reprezentanți de la Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) și mai mulți primari au făcut recepția lotului 2 din tronsonul de autostradă Lugoj – Deva, sau, cel puțin, așa se credea, ținând cont de comunicatul de presă de mai sus. Respectivul lot, în lungime de 15 kilometri, face legătura între localitățile timișene Margina și Traian Vuia. Cei prezenți la recepție nu au făcut declarații oficiale legate de data în care se va și putea circula pe acest lot de autostradă, dar constructorii afirmau, atunci, că acest lucru s-ar putea întâmpla chiar în săptămâna 6-10 februarie 2017. În schimb, însă, acest lucru a fost confirmat de ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc. „În săptămâna 6-10 februarie vom da în folosinţă cei 15 kilometri de pe lotul 2 Lugoj-Deva”, spunea ministrul Cuc. Problemele, însă, abia de aici încep. Dacă starea carosabilului este una bună, problemele sunt sub asfalt, mai exact la canalele care subtraversează autostrada, la ploi apa scursă pe aici inundând drumurile laterale. De asemenea, cei care au terenuri în zonă, victime colaterale în acest veritabil război care pare a fi construcția de autostrăzi în România, nu mai pot ajunge la ele, iar astfel de probleme se pot întâlni și în județul Hunedoara. Apoi a venit un alt comunicat al CNAIR prin care se arată că „…pentru obiectivul „Autostrada Lugoj – Deva, Lot 2, km 27+620 – km 56+220”, în baza Deciziei Directorului General, s-a constituit Comisia de recepție. Aceasta, în perioada 02.02.2017 – 06.02.2017 a inspectat atent stadiul lucrărilor, conform H.G. nr. 273 din 14 iunie 1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora. Comisia a solicitat clarificări la anumite aspecte de natură tehnică și a propus decalarea Recepției până după clarificarea acestora. Având în vedere importanța de ordin strategic a autostrăzii Lugoj – Deva, aceasta atrage după sine o atenție sporită asupra detaliilor de ordin tehnic, care trebuie îndeplinite și monitorizate conform standardelor proiectului. În consecință, în perioada 15.02.2017 – 17.02.2017, Comisia constituită realizează inspecția tehnică a lucrărilor executate pe Lotul 2 al autostrăzii Lugoj – Deva, pe sectoarele A, B, C și Nodul Rutier de la Marginea (corect este Margina, dar ce mai contează o astfel de greșeală la un asemenea nivel, n. red.). În funcție de modul în care au fost rezolvate punctele semnalate, Compania va informa cu privire la decizia Comisiei de inspecție tehnică”.

Stăm bine la declarații

Advertisement

Și informarea a venit, pe 17 februarie, din partea ministrului Răzvan Cuc, care spunea următoarele: „Am efectuat o vizită de inspecţie, am vrut să mă asigur care este stadiul lucrărilor pe acest tronson de autostradă. Premierul mi-a cerut să deblochez situaţia în ceea ce priveşte lotul 2. Am convocat la sediul ministerului toţi factorii implicaţi în acest proiect şi am cerut să mi se explice care sunt problemele. Mi-au spus că nu sunt absolut niciun fel de probleme, doar cele birocratice, şi că recepţia se putea face. Din păcate, am constatat că aceşti membri care au participat la proiect m-au dezinformat total. Acesta este motivul pentru care am venit astăzi la faţa locului să văd care este situaţia actuală. Bineînţeles că vor suporta consecinţele”. Apoi în 22 februarie Răzvan Cuc a dat o altă declarație. „Am făcut monitorizarea toată luna ianuarie şi începutul lui februarie şi a reieşit că terasamentul străzii este în regulă. Aşteptăm un punct de vedere de la un expert independent care va veni spre sfârşitul acestei săptămâni, urmând ca cei care fac parte din comisia de recepţie să se pronunţe dacă putem deschide acest sector de autostradă”, a declarat Răzvan Cuc. Deci până sunt clare două lucruri: nu se știe când se va face recepția și nici când va fi dat în folosință tronsonul de autostradă.

Tălpi” și de la ecologiști

Și așa ne apropiem, pe hârtie, și de județul Hunedoara. Lucrările la tronsonul Deva – Lugoj, începute în 2013 și preconizate, inițial, a fi terminate în 2015, sunt finalizate, în prezent, într-o proporție a circa 60 la sută, conform raportărilor oficiale ale CNAIR. Declarațiile oficialilor guvernamentali de la sfârșitul lui 2016 și de la începutul acestui an, deși erau făcute de membri din Executive diferite, dădeau ca sigură deschiderea circulației pe autostradă între Deva și Lugoj în cursul lui 2017. „Pentru tronsonul de autostradă dintre Deva și Lugoj s-a alocat, la bugetul consolidat al statului, suma de 804 milioane de lei. Acest tronson va fi finalizat în acest an, cu excepția porțiuini cu ecoducte”, a declarat, la Deva, deputatul hunedorean Lucian Heiuș. Mai exact este vorba despre o „haltăîn satul hunedorean Holdea, aparținător de comuna Lăpugiu De jos. Acolo, pe lotul 2, ar trebui construite două tuneluri. Inițial era vorba despre trei, dar s-a găsit soluția a unirii a două dintre ele, respectivele tuneluri fiind făcute pentru urşi şi lileci, existenţi, probabil, dar văzuţi numai de diverşi „ecologişti”, pentru că localnicii nu știau de existența în zonă a acestor vietăți. Tunelurile urmează să aibă unul de 900 de metri, altul 1,9 kilometri, și vor fi forate, așa cum arătam mai sus, în zona localităţii Holdea. Constructorii susțineau că aceste tuneluri nu vor putea fi terminate în acest an, iar spre Lugoj de la Deva se va putea circula, fără coborâri de pe autostradă, cel mai repede în 2018. Dar și până a se ajunge aici este un drum destul de lung. În urmă cu zece ani, când a început prima perioadă de alocare de fonduri europene din exercițiul financiar 2007 – 2013 al UE, statul român a încheiat un contract cu o firmă din Germania, desființată prin faliment, între timp, care a făcut un studiu de fezabilitate, ce nu a atins, însă, și problemele de mediu. Ecologiștii, conform obiceiului, au reacționat imediat, au obținut unele condiții de mediu și s-a întârziat începerea lucrărilor, până în 2013. Până în 2016 nu s-a făcut nimic în privința ecoductelor, iar când acestea au fost puse pe tapet s-a constatat că respectivele lucrări nu erau trecute în contractul cu constructorul, același care a „muncit” la tronsonul prăbușit dintre Cunța și Săliște, pe bucata de autostradă dintre Sibiu și Orăștie, dar care cer despăgubiri celor de la CNAIR pentru că le-a fost deteriorată imaginea publică.

Existența CNAIR mai mult încurcă lucrurile

În urma acestui aspect, zona cu tunele va trebui scoasă din contractul inițial și ar trebui să se facă o nouă înțelegere cu constructorul. Apoi va trebui făcută o altă licitație, cu respectarea noilor condiții de mediu, dar nu se prea vede mișcare la CNAIR în acest sens. Apoi vor veni, cu siguranță, obișnuitele contestații, care aduc noi întârzieri. La acestea se mai adaugă și o lacună legislativă, tipic românească. „În acest moment o problemă este ordonanţa care a împărţit Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR) în Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) şi Compania Naţională de Investiţii Rutiere (CNIR). CNIR, printr-un articol, blochează scoaterea la licitaţie a lucrărilor noi, acestea putându-se face doar de către CNIR. CNAIR nu mai poate face acest lucru şi acest lucru este o problemă care trebuie reglementată”, declara, la începutul acestei luni, ministrul Răzvan Cuc.

Advertisement

Poate nici în 2020

Pe lângă toate cele prezentate mai sus, mai apar și problemele legate de finanțarea europeană, care a fost obținută de România. Prevederile intrate în vigoare în urma revizuirii acordului de mediu, cele legate de construcția celor două tuneluri de la Holdea, urmează să fie implementate în cea de-a doua parte a proiectului care, conform datelor CNAIR, este estimat a primi finanțare europeană în exercițiul bugetar 2014 – 2020 al UE. Sau, mai exact spus, lucrările la cele două ecoducte de la Holdea vor fi terminate cel mai repede în 2020. Și chiar și acest termen pare a fi unul foarte optimist, deoarece specialiștii în domeniu, ținând cont de lentoarea cu care se mișcă lucrurile și de posibilele contestații, consideră că săparea acelor tuneluri și amenajarea interioară a acestora ca tronson de autostradă nu poate fi făcută până în 2020.

Advertisement

Actualitate

Un hunedorean, ca și calificat la mondialele de fotbal

Publicat

pe

Redactat de

 

 

Până a afla dacă echipa națională de fotbal a României va fi prezentă pentru prima oară din 1998 încoace la un Campionat Mondial (CM) de fotbal va mai trece ceva vreme. Pe de altă parte, un antrenor român, hunedorean de origine, este ca și calificat la CM de anul viitor, care va avea loc în SUA, Mexic și Canada.

Alin Dincă, antrenorul cu portarii al Iranului

Este vorba despre Alin Dincă, antrenorul cu portarii al naționalei Iranului. Hunedoreanul în vârstă de 45 de ani a fost portar la juniorii Corvinului și la Ponorul Vața, pentru ca apoi să plece în Germania, unde a avut un restaurant, dar și o școală de portari. Apoi a revenit în țară, fiind antrenor cu portarii la U Cluj, pentru ca, după aceea, să ocupe același post la Apoel Nicosia, în Cipru, și la al – Tăi, în Arabia Saudită. A urmat un popas la Ceahlăul Piatra Neamț, iar apoi Alin Dincă, licențiat în educație fizică și sport și posesor al unui masterat în performanță sportivă, așa cum notează sport.ro, a ajuns în Iran, ca antrenor cu portarii, la începutul lui 2020, la Tractor Tabriz. Hunedoreanul activează la naționala Iranului din martie 2023 și este foarte aproape de calificarea la CM de anul viitor. Mai exact, iranienii mai au nevoie de un punct în confruntarea de acasă, din 25 martie, cu Uzbekistanul, pentru a fi calificați la turneul final, chiar dacă mai sunt de disputat, apoi, două etape din preliminarii. În prezent Iran are 19 puncte și Uzbekistan 16, primele două clasate din această grupă de șase, din care mai fac parte UAE, Qatar (ambele cu 10 puncte), Kirghistan (3) și RPD Coreeană (2), calificându-se direct. Există și varianta ca ambele echipe să se califice după aceste meci, acest lucru presupunând o victorie a uzbecilor, coroborată cu succese ale Kirghistanului cu Qatar și, respectiv, al nord-coreenilor cu cei din Emirate.

Advertisement

Japonia este deja acolo

Și dacă tot vorbim de preliminariile din Asia, trebuie să spunem că acest continent a dat prima echipă calificată, fiind vorba de Japonia, așa cum anticipam zilele trecute în cotidianul SERVUS HUNEDOARA. Nipponii nu mai pot pierde unul dintre primele două locuri din grupă, având 19 puncte, celelalte echipe fiind Australia (10), Arabia Saudită (9), Indonezia, Bahrain și China (toate cu 6). În Asia sunt trei grupe în această fază, iar ocupantele locurilor 3 și 4 în faza următoare a calificărilor, Coreea de Sud (15 puncte) având asigurată minim prezența aici, adversarele sale fiind Iordania, Irak (ambele 12), Oman (7), Kuwait (5) și Palestina (3). În a patra fază vor fi două grupe de trei echipe, care joacă fiecare cu fiecare, într-o singură manșă, iar câștigătoarele se califică la CM, unde Asia are opt locuri și unul în play-off. Acest loc de play-off va reveni învingătoarei din dubla manșă în care se întâlnesc pozițiile secunde din grupele fazei a patra.

Și alții își pregătesc bagajul

Este clar că în zilele următoare vom ști și calificata din Oceania, Noua Zeelandă fiind cotată ca mare favorită în finala de pe teren propriu cu Noua Caledonie, învinsa urmând a merge în play-off-ul intercontinental. În acest play-off fiecare confederație va trimite câte o echipă, mai puțin cea europeană, cea de-a șasea fiind încă una de pe continentul organizator, respectiv America de Nord. În primul tur al acestuia cele mai bune două situate în ierarhia FIFA dintre participante vor sta, iar celelalte patru vor juca în primul tur. Apoi vor urma alte două meciuri, câștigătoarele urmând a obține biletele pentru turneul final. De asemenea, și Argentina este cu bagajele făcute, campionii mondiali având nevoie de o victorie acasă cu Brazilia pentru a-și asigura calificarea cu patru etape înainte de încheierea preliminariilor, dar mai sunt și alte variante. În America de Sud cele zece participante joacă între ele tur-retur, iar primele șase se califică și a șaptea merge în play-off. În Africa sunt nouă grupe de șase echipe, din câștigătoarele se vor califica direct, iar cele mai bune patru locuri secunde vor juca semifinale și meciul decisiv pentru locul disponibil în play-off-ul intercontinental. O situație interesantă este în grupa E, din care Eritreea s-a retras înainte de începerea preliminariilor, iar naționala din Congo a fost exclusă, rămânând doar patru competitoare, situația actuală în clasament fiind Maroc (12), Niger, Tanzania (ambele 6) și Zambia (3). Astfel, dacă marocanii vor câștiga meciul de acasă cu Tanzania din 25 martie se vor califica la CM, indiferent de ce se va mai întâmpla apoi în grupă.

România e departe

Advertisement

Iar dacă pe alte continente se vorbește deja despre calificate, în Europa preliminariile abia au început. În Europa sunt 12 grupe a câte patru sau cinci echipe, iar Bătrânul Continent are alocate 16 locuri la turneul final. 12 dintre acestea vor fi ocupate de câștigătoarele de grupă din preliminarii, iar celelalte după un play-off. În acest play-off, care se va disputa în luna martie a anului viitor, participă locurile secunde din preliminarii, plus cele mai bune patru clasate în Nations League. Primele meciuri din preliminariile europene s-au jucat în grupele cu cinci formații, într-una dintre acestea evoluând și România. Din păcate pentru selecționata pregătită de fostul antrenor al Corvinului, Mircea Lucescu, startul preliminariilor a fost unul ratat, România pierzând, acasă, cu 0-1, meciul cu Bosnia și Herțegovina, în celălalt meci al grupei, din care mai face parte și Austria, Cipru trecând, pe teren propriu, cu 2-0, de San Marino. Astfel, lucrurile se complică, România având nevoie de un parcurs perfect de acum înainte pentru câștigarea grupei sau măcar pentru ocuparea poziției secunde. Reprezentativa tricoloră are, totuși, șansa, de a ajunge în barajul continental datorită poziționării bune în Nations League, dar acest lucru încă nu e sigur. Totul va fi sigur doar dacă Spania, Germania, Portugalia, Franța și Anglia, mari favorite, vor obține calificarea directă. În meciul următor din preliminarii România va juca luni, 24 martie, de la ora 21:45, în dfeplasare, cu San Marino, în aceeași zi și la aceeași oră mai fiind programat și meciul Bosnia – Cipru.

Pauză în America de Nord

În America de Nord nu se joacă în aceste zile, Aici s-a ajuns în cea de-a doua fază a calificărilor, cu șase grupe de câte cinci echipe. Acestea joacă fiecare cu fiecare, în manșă unică, cu două meciuri acasă și două în deplasare, această fază a calificărilor urmând a se încheia în iunie. Primele două clasate merg în faza a treia, în care vor fi trei grupe de câte patru echipe, cu meciuri tur-retur între fiecare. Câștigătoarele acestor trei grupe, ale căror meciuri se joacă în toamna acestui an, se vor alătura țărilor organizatoare la CM din partea Americii de Nord. Această confederație va trimite, așa cum arătam și mai sus, două echipe la play-off-ul intercontinental. Acestea vor fi primele două echipe cu linia de clasament cea mai bună dintre formațiile situate pe poziția secundă a rundei a treia din calificările nord-americane.

Foto: sport.ro
Citeste mai mult ...

Actualitate

Întreruperi de energie electrică, programate în perioada 24 – 28 martie, în județul Hunedoara

Publicat

pe

Redactat de

Rețele Electrice România anunță întreruperi de energie electrică, în perioada 24 -27 martie 2025, în câteva localități din județul Hunedoara.

Județul Hunedoara

Ziua / Dată
Localitatea, stradă afectatăOrar
Luni, 24 Martie 2025
Deva, str. MărăștiPescărușului, Aleea Castanilor, Titu Maiorescu, Nicolae Tonitza, Dimitrie Sturza, Elena Văcărescu, Vulcan (parțial), Iasomiei, Scărișoara (bl. 14, bl. 20), Mihai Eminescu (bl. 13A), B-dul Nicolae Bălcescu (bl. 12, bl. 15)09:00 – 17:00
Brad, str. Moților09:00 – 17:00
Almașul Mic09:00 – 17:00
Ulieș, Muncelu Mic, Muncelu Mare, Boia Bârzii, Poieniță Tomii, Merișoru de Munte, Feregi, Bătrână, MHC Dobra, Cabană Căpățână09:00 – 17:00
Uricani, str. Murgoni, Beka, Caraiman, Principala, DN66A (parțial)09:00 – 17:00
Marți, 25 Martie 2025
Advertisement
Deva, str. Mărăști, Pescărușului, Aleea Castanilor, Titu Maiorescu, Nicolae Tonitza, Dimitrie Sturza, Elena Văcărescu, Vulcan (parțial), Iasomiei, Scărișoara (bl. 14, bl. 20), Mihai Eminescu (bl. 13A), B-dul Nicolae Bălcescu (bl. 12, bl. 15)09:00 – 17:00
Almașul Mic09:00 – 17:00
Brad, str. Moților09:00 – 17:00
Ulieș, Muncelu Mic, Muncelu Mare, Boia Bârzii, Poieniță Tomii, Merisoru de Munte, Feregi, Bătrână, MHC Dobra, Cabană Căpățână09:00 – 17:00
Uricani, str. Murgoni, Beka, Caraiman, Principala, DN66A (parțial)09:00 – 17:00
Miercuri, 26 Martie 2025
Uricani, str. Murgoni, Beka, Caraiman, Principala, DN66A (parțial)09:00 – 17:00
Nălațvad, Sântămaria Orlea (parțial), Bărăști, Săcel, Sânpetru, Vad09:00 – 17:00
Deva, str. Mărăști, Pescarusului, Aleea Castanilor, Titu Maiorescu, Nicolae Tonitza, Dimitrie Sturza, Elena Văcărescu, Vulcan (parțial), Iasomiei, Scărișoara (bl. 14, bl. 20), Mihai Eminescu (bl. 13A), B-dul Nicolae Bălcescu (bl. 12, bl. 15)09:00 – 17:00
Brad, str. Moților, Dealul Tăului09:00 – 17:00
Lupeni, Gater SC Victoria 99, B-dul Păcii (parțial consumatorii fostei fabrici de pâine)09:00 – 17:00
Petroșani, str. Botoni, Sirenei, Nouă, Stația de sortare deșeuri09:00 – 17:00
Ulieț, Zam (parțial)09:00 – 17:00
Ormindea (zona Ciumagu)10:00 – 15:00
Joi, 27 Martie 2025
Clopotiva (zona ROF Răul Mare PTA 149)09:00 – 17:00
Uricani, str. Murgoni, Beka, Caraiman, Principala, DN66A (parțial)09:00 – 17:00
Șesuri09:00 – 17:00
Deva, str. Mărăști, Pescarusului, Aleea Castanilor, Titu Maiorescu, Nicolae Tonitza, Dimitrie Sturza, Elena Văcărescu, Vulcan (parțial), Iasomiei, Scărișoara (bl. 14, bl. 20), Mihai Eminescu (bl. 13A), B-dul Nicolae Bălcescu (bl. 12, bl. 15)09:00 – 17:00
Ulieș, Zam (parțial)09:00 – 17:00
Vineri, 28 Martie 2025
Deva, str. Mărăști, Pescarusului, Aleea Castanilor, Titu Maiorescu, Nicolae Tonitza, Dimitrie Sturza, Elena Văcărescu, Vulcan (parțial), Iasomiei, Scărișoara (bl. 14, bl. 20), Mihai Eminescu (bl. 13A), B-dul Nicolae Bălcescu (bl. 12, bl. 15)09:00 – 17:00
Uricani, str. Murgoni, Beka, Caraiman, Principala, DN66A (parțial)09:00 – 17:00
Baldovin, Râșca, Risculita, Bulzestii de Jos, Bulzestii de Sus09:00 – 17:00
Ulieș, Zam (parțial)09:00 – 17:00

Rețele Electrice România a redus pe cât posibil întreruperile programate pentru a minimiza disconfortul clienților. Acestea au loc când sunt necesare lucrări de mentenanță sau modernizări ale rețelei, situații în care sunt luate toate măsurile de siguranță pentru protejarea consumatorilor și colegilor noștri. Regretăm neplăcerile resimțite, în cazurile în care aceste lucrări vă perturbă temporar activitățile”, transmit reprezentanții companiei.

Lista întreruperilor programate se regăsește şi pe site-ul www.reteleelectrice.ro şi poate fi consultată în secțiunea Întreruperi programate.

Advertisement

 

Citeste mai mult ...

Actualitate

Incident rutier și altercație în Petroșani: pieton lovit de mașină și șofer amenințat de patru bărbați

Publicat

pe

Redactat de

Astăzi, în jurul orei 14:35, Poliția Municipiului Petroșani a fost sesizată cu privire la un incident rutier petrecut în cartierul Colonie, unde un pieton în vârstă de 43 de ani ar fi fost lovit de un autoturism condus de un bărbat de 40 de ani, din Petroșani.

Potrivit informațiilor preliminare, șoferul implicat în accident susține că, înainte de impact, patru bărbați aflați pe o stradă din municipiu i-ar fi solicitat să oprească mașina, după care i-ar fi lovit autoturismul și l-ar fi amenințat.

În urma incidentului, polițiștii au deschis un dosar penal pentru vătămare corporală din culpă, părăsirea locului accidentului, distrugere și amenințare. Cercetările sunt în continuate pentru stabilirea exactă a împrejurărilor în care s-au produs faptele și pentru luarea măsurilor legale, cei implicați în incident fiind conduși la sediul Poliției, pentru audieri. De asemenea, conducătorului auto i-au fost prelevate probe biologice în vederea stabilirii posibilității prezenței alcoolului ori a substanțelor psihotrope în organism.

Citeste mai mult ...

Angajăm Bucătar/Ajutor bucatar

Căutăm o persoană pasionată de gătit, pentru a se alătura echipei noastre!
Detalii job:
– Locatie: Deva
– Program: 6 – 17
– Cerinte:
– Cu / Fara experientă în bucătăria românească
– Cunoștințe în pregătirea diverselor preparate tradiționale
– Abilitatea de a lucra în echipă și de a respecta normele de igienă

Oferim:
– Un mediu de lucru plăcut și profesionist
– Salariu atractiv
– Stabilitate și posibilități de dezvoltare
Pentru a aplica, vă rugăm să ne contactați / trimiteti cv-ul pe nr de whatsup 0733402167 sau la adresă de e-mail officebord13@yahoo.com .
Vă asteptăm în echipa Bord13 !

ANUNȚ ANGAJARE

Ne marim echipa !!!

Crama Murfatlar Deva (Str. Mihai Viteazu Nr. 2) angajeaza gestionar – vanzator.

Cerinte minime :
– domiciliul Deva
– cunostinte operare PC si casa de marcat
– persoana sociabila, comunicativa si responsabila

Cv-ul se poate depune in Crama Murfatlar Deva sau la adresa de e-mail : fabimarsrl@yahoo.com

URMĂREȘTE ServusHD TV

Ultima ora

PROGNOZA METEO

CURS VALUTAR

PUBLICITATE

Cumpara si citeste PDF

ABONAMENT ONLINE

MICA / MARE PUBLICITATE

LOCURI DE MUNCA

ANUNTURI MICA PUBLICITATE

publica anunt servuspress

Agentie Imobiliara Deva

Actualitate