Connect with us
Data: 18/02/2025
.

Actualitate

Modificări temporare în circulația trenurilor, din cauza unor lucrări la infrastructură

Publicat

pe

Compania Căile Ferate Române (CFR) anunță modificări temporare în circulația trenurilor, începând cu data de 27 ianuarie și până pe 27 mai 2020, pentru efectuarea unor lucrări de reabilitare la infrastructura feroviară pe secțiunea Coșlariu Grupa Podu Mureș – Teiuș.

Astfel, vor interveni modificări în circulația trenurilor operate de CFR Călători, pe mai multe rute:

• începând cu data de 27/28 ianuarie 2020, trenul IR 346 București Nord – Viena circulă pe o rută și orar modificate: București Nord (plecare 13.20) – Brașov – Coșlariu Gr Pod Mureș – Coșlariu – Simeria – Curtici (sosire 01.38), iar pe distanța Curtici – Viena circulă conform graficului.
• începând cu data de 27 ianuarie 2020, trenul IR 1539 Teiuș – Cluj Napoca (ramura de la trenul IR 346) circulă ca tren IR 12539 pe ruta Coșlariu (plecare 20.15) – Teiuș – Cluj (sosire 22.15).
• începând cu data de 28 ianuarie 2020, trenul IR 347 Viena – București Nord pe teritoriul românesc circulă pe o rută și orar modificate: Curtici (plecare 04.19) – Arad – Conop – Simeria – Coșlariu – Coșlariu Gr Pod Mureș – Sighișoara – Brașov – Predeal – București Nord (sosire 16.08).
• în data de 27 ianuarie 2020, trenul IR 1538 Cluj Napoca – Bucuresti Nord se anulează.
• în perioada 28 ianuarie – 27 mai 2020, trenul IR 1538 Cluj Napoca – Teiuș – Brașov – București Nord circulă ca tren IR 12538 pe o rută și orar modificate: Cluj Napoca (plecare 13.45) – Teiuș – Coșlariu – Coșlariu Grupa Pod Mureș – Brașov – București Nord (sosire 23.12).
• în data de 27 ianuarie 2020, trenul IR 1745 București Nord – Sighișoara – Copșa Mică – Coșlariu Gr Pod Mureș – Teiuș – Baia Mare circulă conform graficului pe distanța București Nord – Sighișoara – Copșa Mică, între Copșa Mică și Teiuș se asigură transbordarea călătorilor cu mijloace auto de la trenul IR 1745 pentru trenul IR 12747 Teiuș (plecare 13.27) – Cluj Napoca – Baia Mare (sosire 20.03).
• în perioada 28 ianuarie – 27 mai 2020, trenul IR 1745 București Nord – Sighișoara – Copșa Mică – Coșlariu Gr Pod Mureș – Teiuș – Cluj Napoca – Baia Mare circulă ca tren IR 12745 pe o rută și orar modificate: București Nord (plecare 06.00) – Brașov – Sighișoara – Blaj – Coșlariu GR Pod Mureș – Coșlariu – Teiuș – Cluj Napoca – Baia Mare (sosire 20.03).
• în data de 27 ianuarie 2019, trenul IR 1746 Baia Mare – Sighișoara – Teiuș – Coșlariu GR Pod Mureș – București Nord circulă conform graficului de circulație pe distanța Baia Mare – Sighișoara – Teiuș, între Teiuș – Copșa Mică se asigură transbordarea călătorilor cu mijloace auto de la trenul IR 1746 pentru trenul IR 12748 Copșa Mică (plecare 13.03) – Sighișoara – Brașov – București Nord (sosire 19.42).
• în perioada 28 ianuarie – 27 mai 2020, trenul IR 1746 Baia Mare – Sighișoara – Teiuș – Coșlariu Gr Pod Mureș – București Nord circulă ca tren IR 12746 pe o rută și orar modificate: Baia Mare (plecare 05.05) – Cluj Napoca – Teiuș – Coșlariu – Coșlariu Gr Pod Mureș – Blaj – Sighișoara – Brașov – București Nord (sosire 19.42).
• în perioada 27/28 ianuarie – 26/27 mai 2020, trenul IR 1741 București Nord – Predeal – Brașov – Sighișoara – Coșlariu Gr Pod Mureș – Teiuș – Cluj Napoca – Oradea – Satu Mare circulă ca tren IR 12741 pe o rută și orar modificate: București Nord (plecare 19.00) – Predeal – Brașov – Sighișoara – Coșlariu GR Pod Mureș – Coșlariu – Teiuș – Cluj Napoca – Oradea – Satu Mare (sosire 10.07).
• în perioada 27/28 ianuarie – 26/27 mai 2020, trenul IR 1742 Satu Mare – Cluj Napoca – Teiuș – Coșlariu Gr Pod Mureș – Sighișoara – Brașov – Predeal – București Nord circulă ca tren IR 12742 pe o rută și orar modificate: Satu Mare (plecare 17.00) – Cluj Napoca – Teiuș – Coșlariu – Coșlariu GR Pod Mureș – Sighișoara– Brașov – Predeal – București Nord (sosire 08.38).
• în perioada 28 ianuarie – 27 mai 2020, trenul IR 687 Satu Mare – Valea lui Mihai – Puespoekladany circulă cu orar modificat pe teritoriul românesc: Satu Mare (plecare 09.27) – Valea lui Mihai (sosire 11.01).
• începând cu data de 28 ianuarie 2020, trenul IR 1636 Brașov – București Nord circulă cu orar modificat pe întreaga distanță: Brașov (plecare 14.10) – București Nord (sosire 16.56).
• în perioada de 31 ianuarie – 24 mai 2020, trenul IR 1738 Cluj Napoca – Teiuș – Coșlariu Gr Pod Mureș – Copșa Mică – Sibiu – Râmnicu Vâlcea circulă ca tren IR 12738 pe o rută și orar modificate: Cluj Napoca (plecare 16.12) – Teiuș – Coșlariu – Coșlariu Gr Pod Mureș – Copșa Mică – Sibiu – Râmnicu Vâlcea (sosire 23.39).
• în perioada 01 februarie – 25 mai 2020, trenul IR 1739 Râmnicu Vâlcea – Sibiu –Copșa Mică – Coșlariu Gr Pod Mureș – Teiuș – Cluj Napoca circulă ca tren IR 12739 pe o rută și orar modificate: Râmnicu Vâlcea (plecare 04.05) – Sibiu – Copșa Mică – Coșlariu Gr Pod Mureș – Coșlariu – Teiuș – Cluj Napoca (sosire 10.52).
• începând cu data de 27/28 ianuarie 2020, trenul IR 1766 Timișoara Nord – Iași circulă cu orar modificat pe distanța Sântimbru – Cojocna.
• începând cu data de 28 ianuarie 2020, trenul IR 5008 Buzău – București Nord circulă cu orar modificat pe distanța Crivina – București Nord.
• în perioada 27 ianuarie – 26 mai 2020, trenul R 3086 Cluj Napoca – Teiuș – Coșlariu Gr Pod Mureș –Sighișoara circulă ca tren R 13086 Cluj Napoca (plecare 16.55) – Teiuș – Coșlariu – Coșlariu Gr Pod Mureș –Sighișoara (sosire 22.14).
• în perioada 28 ianuarie – 27 mai 2020, trenul R 3085 Sighișoara – Coșlariu Gr Pod Mureș – Teiuș – Cluj Napoca circulă ca tren R 13085 cu orar modificat pe ruta: Sighișoara (plecare 05.31) – Coșlariu Gr Pod Mureș – Coșlariu – Teiuș –Cluj Napoca (sosire 10.38).
• începând cu data de 28 ianuarie 2020, trenul R 2038 Cluj Napoca – Simeria circulă cu orar modificat pe distanța Blandiana – Simeria.
• începând cu data de 27 ianuarie 2020, trenul R 2307 Teiuș – Simeria circulă cu orar modificat pe distanța Orăștie – Simeria.
• începând cu data de 28 ianuarie 2020, trenul R 2381 Simeria – Săvârșin circulă cu orar modificat pe distanța Deva – Ilia.
• în perioada 28 ianuarie – 27 mai 2020, trenul R 4041 Jibou – Baia Mare circulă ca tren R 13441 și cu orar modificat: Jibou (plecare 04.10) – Baia Mare (sosire 05.38).
• în perioada 28 ianuarie – 27 mai 2020, trenul R 4043 Jibou – Baia Mare circulă ca tren R 13443 și cu orar modificat: Jibou (plecare 04.56) – Baia Mare (sosire 06.15).
• în perioada 28 ianuarie – 27 mai 2020, trenul R 4045 Jibou – Baia Mare circulă ca tren R 13445 și cu orar modificat:Jibou (plecare 06.04) – Baia Mare (sosire 07.13).
• în perioada 28 ianuarie – 28 mai 2020, trenul R 4333 Oradea- Valea lui Mihai circulă ca tren R 13333 și cu orar modificat: Oradea (plecare 07.34) – Valea lui Mihai (sosire 09.24).
• în perioada 28 ianuarie – 28 mai 2020, trenul R 4334 Halmeu – Valea lui Mihai circulă ca tren R 13334 și cu orar modificat: Halmeu (plecare 07.01) – Valea lui Mihai (sosire 09.03).
• în data de 27 ianuarie 2020, trenul R 3511 Mediaș – Teiuș va circula ca tren R 13585 numai pe distanța Mediaș (plecare 13.20) – Blaj (sosire 14.18), iar pe distanța Blaj – Teiuș se asigură transbordarea pasagerilor cu mijloace auto.
• în perioada 28 ianuarie – 27 mai 2020, trenul R 3511 Mediaș – Teiuș circulă ca tren R 13525 și cu orar modificat: Mediaș (plecare 13.20) – Coșlariu Gr Pod Mureș – Coșlariu – Teiuș (sosire 15.22).
• în data de 27 ianuarie 2020, trenul R 3514 Teiuș – Mediaș va circula ca tren R 13588 numai pe distanța Blaj (plecare 14.43) – Mediaș (sosire 16.01), iar pe distanța Teiuș – Blaj se asigură transbordarea pasagerilor cu mijloace auto.
• în perioada 28 ianuarie – 27 mai 2020, trenul R 3514 Teiuș – Mediaș circulă ca tren R 13522 și cu orar modificat: Teiuș (plecare 14.07) – Coșlariu – Coșlariu Gr Pod Mureș – Mediaș (sosire 16.05).
• în data de 27 ianuarie 2020, trenul R 3513 Mediaș – Teiuș circulă ca tren R 13587 numai pe distanța Mediaș (plecare 16.21) – Blaj (sosire 17.22), iar pe distanța Blaj – Teiuș se asigură transbordarea pasagerilor cu mijloace auto.
• în data de 27 ianuarie 2020, circulă suplimentar trenul R 13589 Blaj (plecare 19.41) – Teiuș (sosire 20.50).
• în perioada 28 ianuarie – 27 mai 2020, trenul R 3513 Mediaș – Teiuș circulă ca tren R 13527 și cu orar modificat: Mediaș (plecare 16.45) – Coșlariu Gr Pod Mureș – Coșlariu – Teiuș (sosire 18.56).
• în perioada 28 ianuarie – 27 mai 2020, trenul R 3512 Teiuș – Sighișoara circulă ca tren R 13520 și cu orar modificat: Teiuș (plecare 06.40) – Coșlariu – Coșlariu Gr Pod Mureș – Sighișoara (sosire 09.19).
• în perioada 28 ianuarie – 27 mai 2020, trenul R 3500 Teiuș – Brașov circulă ca tren R 13518 și cu orar modificat: Teiuș (plecare 04.30) – Coșlariu – Coșlariu Gr Pod Mureș – Blaj – Brașov (sosire 10.55).
• în perioada 28 ianuarie – 27 mai 2020, trenul R 3534 Rupea – Brașov circulă ca tren R 13524 și cu orar modificat: Rupea (plecare 11.47) – Brașov (sosire 14.02).
• în perioada 27 ianuarie – 26 mai 2020, trenul R 3503 Brașov – Teiuș circulă tren R 13523 și cu orar modificat: Brașov (plecare 14.36) – Mediaș – Coșlariu Gr Pod Mureș – Coșlariu – Teiuș (sosire 21.36).
• în perioada 27 ianuarie – 27 mai 2020, trenul R 3547 Odorhei – Sighișoara circulă tren R 13529 și cu orar modificat: Odorhei (plecare 16.48) – Sighișoara (sosire 18.19).

Advertisement

Actualitate

Proiect important semnat de administrația din Vețel

Publicat

pe

Redactat de

Vești bune pentru locuitorii comunei Vețel. Reprezentanții administrației publice din această așezare rurală hunedoreană au semnat, de curând, un contract extrem de important pentru comunitatea locală.

Extinderea și reabilitarea rețelei de apă

Este vorba despre reabilitarea și extinderea rețelei de apă în satele de munte ale comunei, contractul fiind semnat săptămâna trecută. “La sediul Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației (MDLPA) din București, am semnat un contract extrem de important pentru comunitatea noastră! Este vorba despre finanțarea necesară pentru reabilitarea și extinderea sistemului de alimentare cu apă în satele Muncelu Mic, Runcu Mic, Muncelu Mare și Boia Bârzii. Această investiție este pentru oamenii din comuna Vețel, pentru siguranța, sănătatea și confortul acestora. Știm cât de important este accesul la apă potabilă și ne asigurăm că fiecare gospodărie va avea condiții mai bune. Finanțarea este de 3.798.201,37 lei, iar valoarea totală a investiției este de 4.010.909,48 lei. Muncim pe toate planurile, suntem preocupați de toate problemele cu care se confruntă cetățenii comunei și ne dorim să comunicăm cât mai bine și transparent. Știm că fiecare sat contează, de aceea ne implicăm activ pentru a aduce îmbunătățiri în toate localitățile comunei noastre! Nu ne oprim aici! Lucrăm continuu pentru dezvoltarea comunei, pentru proiecte noi și pentru a aduce investiții care să îmbunătățească viața fiecărui locuitor. Le mulțumesc concetățenilor mei pentru sprijin, încredere și pentru că suntem împreună în acest drum al dezvoltării”, a transmis Gheorghe Capșa, primarul comunei hunedorene Vețel.

Pentru satele de munte

Finanțarea pentru acest proiect vine pe Programul Național de Investiții (PNI) „Anghel Saligny”, iar obiectivul este ca satele de munte ale comunei Vețel, respectiv Muncelu Mic, Runcu Mic, Muncelu Mare și Boia Bârziibeneficieze de alimentare cu apă, dar și de stații de tratare a apei. Lungimea rețelei de distribuție este de 11.200 de metri, vor fi 548 de beneficiari direcți ai acestei investiții, fiind vorba despre numărul de locuitori ce vor fi deserviți, iar pe lângă rezervorul de înmagazinare existent va funcționa și noua stație de tratare a apei.

Pe șantierele din comună se lucrează cu folos

Și mai sunt și alte vești bune care vin de la Vețel, acestea fiind cele legate de lucrările de pe șantiere, care, ținând cont de condițiile meteo favorabile, sunt în plină desfășurare. „Am continuat vizitele de lucru pe șantierele din satul Mintia, unde se desfășoară mai multe investiții importante. Astfel, pe strada Izvorului se toarnă rigole noi carosabile, esențiale pentru un sistem de scurgere eficient. De asemenea, pe strada Mureșului am verificat calitatea reasfaltării, care a fost rectificată conform contractului, pentru a respecta standardele asumate. Se lucrează intens în comuna Vețel! Monitorizăm fiecare proiect, pentru ca lucrările să fie finalizate la timp și la calitate maximă. În paralel, activitatea zilnică din cadrul compartimentelor Primăriei continuă la fel de intens. De la gestionarea cererilor cetățenilor, eliberarea documentelor și avizelor, până la implementarea noilor proiecte, echipa noastră este implicată pentru ca administrația locală să funcționeze eficient și transparent”, a anunțat primarul comunei hunedorene Vețel, Gheorghe Capșa.

Cu finanțare tot pe „Saligny”

Și acest proiect, intitulat “Modernizare străzi și drumuri în localitatea Mintia, comuna Vețel, județul Hunedoara”, are finanțare asigurată tot prin PNI „Anhel Saligny”. Valoarea proiectului este de 14.233.952,13 lei și, în urma implementării acestuia, vor fi modernizate 7,756 km de străzi și drumuri echipate tehnico-edilitar din localitatea Mintia, lucrări necesare pentru ca circulația autovehiculelor și a pietonilor să se desfășoare în condiții optime.

Urmează și gazul

De asemenea, administrația publică locală din comuna hunedoreană Vețel mai are depus un proiect ce va fi finanțat tot prin PNI „Anghel Saligny”, valoarea acestuia fiind de 11.980.672,15 lei. Este vorba despre proiectul intitulatExtindere rețele de distribuție și racorduri de gaze naturale în localitățile Vețel, Mintia, Leșnic, Herepeia, Bretelin și Căoi, comuna Vețel”. În prezent se elaborează documentația tehnică necesară, urmând, apoi, semnarea contractului de finanțare la MDLPA. Obiectivele proiectului sunt extinderea rețelelor de distribuție precum și creșterea numărului de racorduri de gaze naturale pentru localitățile Vețel, Mintia, Leșnic, Herepeia, Bretelin și Căoi.

Advertisement

Citeste mai mult ...

Actualitate

Cursuri de perfecționare pentru antrenorii de fotbal

Publicat

pe

Redactat de

Școala Federală de Antrenori a organizat un curs de perfecționare pentru antrenorii deținători ai Licenței UEFA C din județul Hunedoara, la care au participat 20 de antrenori.

Cursul a avut o durată de cinci ore, primele trei fiind dedicate tematicii interactive pe următorii piloni: “Jucătorul”, “ Mediul”, Meciul” și Structura lecției de antrenament pentru juniori cu vârsta între 10 și 13 ani”. În ultimele două ore, participanții au realizat activități practice cu două grupe de copii de 10 ani, sub îndrumarea lectorului Marius Sîrbu. Aceste activități au vizat aplicarea lecției de antrenament, incluzând exerciții și metode specifice planificării antrenamentului sportiv la fotbal. Aceste sesiuni fac parte dintr-o nouă metodologie de formare a antrenorilor, cu accent pe dezvoltarea jucătorului, conform cerințelor pentru licențele UEFA. În data de 26 februarie, un alt grup de 20 de antrenori din județul Hunedoara va participa la o sesiune similară, scopul principal fiind îmbunătățirea calității fotbalului prin educarea continuă a antrenorilor.

Cursurile din județ sunt coordonate de Marius Sîrbu, coach educator al Școlii Federale de Antrenori.

Citeste mai mult ...

Actualitate

Incendiu la un vagon al trenului IR 1823: Pasagerii evacuați în siguranță

Publicat

pe

Redactat de

Un incendiu a izbucnit luni la prânz într-un vagon din compunerea trenului Interregio 1823, care circula între stațiile Măldăieni și Radomirești, obligând la evacuarea de urgență a pasagerilor, potrivit celor de la Clubferoviar.ro

Focul a fost observat în interiorul grupului sanitar al ultimului vagon, iar degajarea de fum a fost cauzată cel mai probabil de surse externe, neafectând instalațiile interne ale vagonului.

Deși pasagerii nu au fost în pericol, aceștia au fost redistribuiți rapid în celelalte vagoane de către personalul trenului, iar trenul a continuat călătoria în siguranță. Vagonul afectat a fost detașat din garnitura trenului, iar autoritățile au fost informate. Serviciul 112 a fost alertat și o echipă de intervenție a ajuns imediat la fața locului.

În urma incidentului, circulația pe firul I al Magistralei 100, pe secțiunea Mihăiești – Radomirești, a fost temporar blocată, iar trenurile care circulau pe această rută au fost redirecționate pe firul II. Trenul IR 1823, care plecase din stația București Nord cu o întârziere de 38 de minute, urma să ajungă la destinația finală, stația CF Deva, la ora 19:18.

Autoritățile feroviare au început o anchetă pentru a stabili cauzele exacte ale incendiului, în conformitate cu legislația în vigoare.

FOTO: ARHIVĂ

Advertisement
Citeste mai mult ...

URMĂREȘTE ServusHD TV

Ultima ora

PROGNOZA METEO

CURS VALUTAR

PUBLICITATE

Cumpara si citeste PDF

ABONAMENT ONLINE

MICA / MARE PUBLICITATE

LOCURI DE MUNCA

ANUNTURI MICA PUBLICITATE

publica anunt servuspress

Agentie Imobiliara Deva

Actualitate