Connect with us
Data: 09/01/2025
.

Actualitate

Situaţia persoanelor vaccinate anti-COVID-19. Peste 16.200 de doze, administrate în judeţ

Publicat

pe

Peste 16.200 de doze de vaccin împotriva coronavirus au fost administrate persoanelor din județul Hunedoara, de la începutul campaniei de imunizare (n.red. 30 decembrie 2020) și până marţi, 9 februarie, potrivit unei situații prezentată de Direcția de Sănătate Publică (DSP).

Cel mai mare număr de doze, peste 3.700, au fost administrate la Spitalul Județean de Urgență din Deva. La Centrul Cultural din Deva s-au administrat 2.330 de doze de vaccin, iar la spitalul din Petroşani –2.140. La spitalul din Hunedoara au fost administrate alte 1.421 de doze, în vreme ce la centrul amenajat în sala de sport de la Şcoala Nr. 7 din Petroşani -1.238 de doze.

Potrivit reprezentanţilor DSP Hunedoara, la nivelul județului, au fost administrate, începând cu 30 decembrie 2020 şi până marţi, 9 februarie, un număr de 16.287 de doze de vaccin, dintre care Pfizer – 16.177 doze, iar Moderna – 110 doze.

Astăzi, 10 februarie, la 12:30, în platforma de programare au fost activate noile cabinete de vaccinare pentru administrarea vaccinului produs de AstraZeneca. Cele trei cabinete destinate vaccinării cu AstraZeneca sunt Orăștie – Sala de sport comunitară, Brad – Spitalul Municipal Brad, Călan – Centrul Multifuncțional. Programarea pentru AstraZeneca a început de astăzi și se realizează pentru o sesiune de 20 de zile, în perioada 15 februarie – 6 martie. Ca element de noutate, pentru buna desfășurare a activității de vaccinare, programarea se va realiza în același cabinet atât pentru prima doză, cât și pentru rapel, la 56 de zile.

Modalități de programare:
1. În platforma informatică de către beneficiar, angajator sau aparținător
2. Prin intermediul medicului de familie/curant
3. Prin Call Center, la numărul unic 021.414.44.25 sau 021.414.4454.
4. Prin intermediul direcțiilor de asistență socială de la nivelul primăriilor
Advertisement

Actualitate

Percheziții în trei județe, printre care și Hunedoara, într-un dosar de proxenetism. Mai multe tinere ar fi fost racolate pentru practicarea prostituției

Publicat

pe

Redactat de

Au fost efectuate percheziții în trei județe, printre care și Hunedoara, la persoane bănuite de proxenetism și constituirea unui grup infracțional organizat. Membrii grupului sunt suspectați că ar fi racolat tinere pentru practicarea prostituție pe teritoriul Regatului Unit al Marii Britanii, Germaniei și Austriei.

Polițiștii Serviciului de Combatere a Criminalității Organizate Buzău, împreună cu procurorii Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism – Biroul Teritorial Buzău, au efectuat, astăzi, 19 percheziții domiciliare, în județele Buzău, Ilfov și Hunedoara, la 12 persoane, cu vârste între 20 și 43 de ani, cercetate pentru săvârșirea infracțiunilor de constituirea unui grup infracțional organizat și proxenetism în formă continuată.

Din actele de urmărire penală a rezultat că, începând cu anul 2020 și până la finalul anului 2024, persoanele în cauză, majoritatea în relații de rudenie, ar fi constituit un grup infracțional organizat, în scopul obținerii de beneficii materiale  substanţiale, prin săvârșirea infracțiunii de proxenetism. Astfel, membrii grupului ar fi racolat 21 de tinere, profitând în cele mai multe cazuri de starea de vulnerabilitate a acestora (provenite din familii numeroase, lipsite de mijloace materiale de subzistență, neșcolarizate și cu experiență redusă de viață), pe care le-ar fi determinat și cărora le-ar fi înlesnit practicarea prostituției pe teritoriul Regatului Unit al Marii Britanii, Germaniei și Austriei, cu scopul de a beneficia de foloasele patrimoniale obținute în acest mod. Persoanele cercetate ar fi acționat în mod coordonat, colaborând constant în identificarea locațiilor și organizarea transportului victimelor. Pentru a se asigura că vor intra în posesia sumelor de bani, iar activitatea infracțională se desfășura eficient, membrii grupării de criminalitate organizată ar fi locuit împreună cu persoanele vătămate sau în imobile situate în apropiere”, a informat Inspectoratul General al Poliției Române (IGPR).

Sume de bani, unități de stocare a datelor, înscrisuri, și alte mijloace de probă, ridicate

În urma celor 19 percheziții efectuate, în județele Buzău, Ilfov și Hunedoara, au fost descoperite și ridicate 12.650 de euro, 96.700 de lei, unități de stocare a datelor, înscrisuri, precum și alte mijloace de probă. De asemenea, a fost dispusă măsura sechestrului asigurător asupra a șapte imobile, evaluate la peste 500.000 de euro și a opt autovehicule, în valoare de aproximativ 150.000 de euro.

Advertisement

La capătul perchezițiilor, nouă persoane au fost reținute, iar față de alte trei a fost dispusă măsura controlului judiciar.

“La data de 8 ianuarie 2025, procurorii Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism – Biroul Teritorial Buzău au dispus reținerea a 9 persoane și a fost dispusă măsura controlului judiciar față de alte 3 persoane. Astăzi, a fost sesizat judecătorul de drepturi și libertăți din cadrul Tribunalului Buzău, cu propunerea de arestare preventivă a persoanelor reținute”, a mai informat IGPR.

Acțiunea a beneficiat de sprijinul polițiștilor din cadrul brigăzilor de combatere a criminalității organizate Ploiești și București, Serviciului de Combatere a Criminalității Organizate Hunedoara, Inspectoratului de Poliție Județean Buzău și al jandarmilor din cadrul inspectoratelor de jandarmi județene Buzău, Ilfov, Prahova și Hunedoara.

Pe întreg parcursul procesului penal, persoanele cercetate beneficiază de drepturile și garanțiile procesuale prevăzute de Codul de procedură penală, precum și de prezumția de nevinovăție”, precizează reprezentanții IGPR.

Advertisement
Citeste mai mult ...

Actualitate

Casa Județeană de Pensii, anunț pentru cei care primesc pensiile pe carduri

Publicat

pe

Redactat de

Casa Județeană de Pensii Hunedoara anunță pensionarii și beneficiarii de indemnizații prevăzute de legi speciale, care își încasează drepturile prin cont bancar că, astăzi, au fost virați banii, aceștia urmând să intre în conturi în cursul zilei de mâine, 10 ianuarie.

Casa Județeană de Pensii Hunedoara anunță beneficiarii care își încasează drepturile prin cont bancar că astăzi, 9 ianuarie 2025, au fost efectuate transferurile prin intermediul Trezoreriei Hunedoara, iar în cursul zilei de vineri, 10.01.2025, vor fi alimentate de către instituțiile bancare conturile individuale ale beneficiarilor”, se arată într-un anunț al Casei Județene de Pensii Hunedoara.

Citeste mai mult ...

Actualitate

DAS Deva: Nivelul taxelor speciale pentru anul 2025

Publicat

pe

Redactat de

Persoanele fizice sau juridice care solicită Direcției de Asistență Socială Deva emiterea unor documente de către Serviciul Fond Locativ sau certificarea, pentru conformitate cu originalul, a copiilor unor documente vor plăti, anul acesta, taxe speciale cuprinse între 2 lei și 110 lei – conform prevederilor Hotărârii Consiliului Local nr. 379/2024 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale, precum și a taxelor speciale pentru anul 2025, în Municipiul Deva.

Documentul poate fi consultat pe www.primariadeva.ro, Secțiunea Consiliul Local sau accesând link-ul: https://www.primariadeva.ro/images/uploads/hotarari/379_2.pdf.

Nivelul taxelor speciale și domeniile în care sunt instituite:

– emiterea Atestatului de administrator de condominiu (persoane fizice) – 110 lei

– emiterea de adeverințe pentru actualizarea datelor tehnice în evidențele Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară Hunedoara (persoane fizice sau juridice) – 45 lei

Advertisement

– emiterea de adeverințe care atestă nedeținerea în municipiul Deva a unei locuințe, cu chirie, din fondul locativ aflat în proprietatea statului sau a Municipiului Deva (persoane fizice) – 15 lei

– eliberarea de copii și certificare pentru conformitate cu originalul (persoane fizice sau juridice) – 2 lei/pagină format A4; 4 lei/pagină format A3

Taxele speciale pot fi achitate electronic – prin oricare dintre modalitățile de plată puse la dispoziție de administrația publică locală, sau în numerar – la casieria Direcției de Asistență Socială Deva (Str. I.L. Caragiale, nr. 4, etaj 1).

Taxele speciale constituie venituri la bugetul local al Municipiului Deva.

 

Advertisement

 

Direcția de Asistență Socială Deva

Citeste mai mult ...

URMĂREȘTE ServusHD TV

Ultima ora

PROGNOZA METEO

CURS VALUTAR

PUBLICITATE

Cumpara si citeste PDF

ABONAMENT ONLINE

MICA / MARE PUBLICITATE

LOCURI DE MUNCA

ANUNTURI MICA PUBLICITATE

publica anunt servuspress

Agentie Imobiliara Deva

Actualitate